Wilt u beschikken over een Linux professional wanneer u dat wilt? Hieronder vind u de mogelijkheden.
Algemeen
Zonder contract kan iedereen ons overdag bereiken tijdens kantoor uren. (ma-vr 09:00-17:00)
De minimale afname is per uur en we helpen u op een best effort basis.
Support contract
Wilt voorrang of buiten kantoor tijden geholpen worden, dan dient u te beschikken over een support contract.
Afhankelijk van het aantal uren dat u maandelijks afneemt krijgt u bij ons een betere Service Level:
Basic | Basic+ | Premium | Premium+ | |
---|---|---|---|---|
Maandelijks ingekochte uren | 1 | 2 | 3 | 5+ |
Directe support overdag | ja | ja | ja | ja |
Alarm lijn tijdens kantoor uren | nee | ja | ja | ja |
's Avonds klussen inplannen | nee | nee | ja | ja |
Alarm lijn 24/7 | nee | nee | nee | ja |
Hoe werkt een support contract?
- U koopt een vast aantal uren per maand in.
- Ongebruikte uren spaart u op tot een maximum van 1 jaar.
- U mag ook tot maximaal een jaar aan uren teveel gebruiken. Hierdoor kunt u grotere klussen inplannen die meer uren kosten dan u maandelijks inkoopt.
- Flexibele inzet van uren. (Meerdere servers, alle Linux werkzaamheden)
- U kunt Contact opnemen via de manier die u het beste past.
- De werkzaamheden worden uitsluitend Remote uitgevoerd.
- Minimale afname: 15 minuten per opdracht.
Contract duur
- Minimaal 1 jaar, daarna stilzwijgend verlengt per maand.
- Opzeggen kan alleen als uw uren-budget postief is.
- Ongebruikte uren vervallen bij opzegging van het contract.
Service levels
De Service Level Agreement (SLA) en kosten zijn afhankelijk van het aantal uren dat u afneemt.
Support Basic
Met dit support contract kunt u tijdens kantooruren bellen en kunnen we u helpen met algemene vragen en problemen:
- U neemt 1 uur per maand af.
- U kunt ons alleen bereiken tijdens kantooruren.
- Uw klus of probleem word opgelost zodra er een engineer beschikbaar is.
- Reactietijd: 1 dag per telefoon, 2 dagen per E-mail
Support Basic+
Dezelfde voorwaarden als Basic, maar bij calamiteiten word u meteen geholpen:
- U neemt minimaal 2 uur per maand af.
- U kunt ons alleen bereiken tijdens kantooruren.
- Reactietijd: 4 uur telefonisch, 1 dag per E-mail.
- Toegang tot onze alarm lijn bij spoed: We helpen u dan meteen.
Support Premium
Dezelfde voorwaarden als Basic+, maar u kunt ook savonds klussen inplannen:
- U neemt minimaal 3 uur per maand af.
- U kunt ons alleen bereiken tijdens kantooruren.
- Het is mogelijk om savonds klussen in te plannen die overdag niet mogelijk zijn in verband met down-time.
- Reactietijd: 4 uur telefonisch, 1 dag per E-mail.
- Toegang tot onze alarm lijn bij spoed: We helpen u dan meteen.
Support Premium+
Dezelfde voorwaarden als Premium, maar u kunt ons ook savonds en snachts bereiken bij calamiteiten:
- U neemt minimaal 5 uur per maand af of meer.
- Bij spoed kunt u ons 24 uur per dag bereiken via onze alarm-lijn.
- Het is mogelijk om savonds klussen in te plannen die overdag niet mogelijk zijn in verband met down-time.
- Reactietijd: 4 uur telefonisch, 1 dag per E-mail.
Openings-tijden
Het aantal berekende uren is afhankelijk van het dagdeel:
Dagdeel | Opmerkingen | |
---|---|---|
Kantoor uren | ma-vr 09:00-17:00 |
Normale openings tijden |
Buiten kantoortijd | 07:00-09:00 en 17:00-00:00 | Alarmlijn beschikbaar voor Premium+ klanten. Uitvoering van geplande klussen in overleg. Uren x1.5 |
snachts | 00:00-07:00 | Alarmlijn beschikbaar voor Premium+ klanten. Uitvoering van geplande klussen in overleg. Uren x2 |
Tarieven
Neem contact met ons op voor een offerte op maat.