Netwerk onderhoud en ondersteuning
Wij bieden diverse service level agreements (SLA) voor uw netwerk apparatuur, afhankelijk van uw eisen en wensen.
Hoe werkt een netwerk SLA contract?
- We brengen uw netwerk in kaart.
- We maken een migratie plan en vervangen/upgraden uw apparatuur.
- We beheren en onderhouden uw netwerk zoals afgesproken in de SLA.
Netwerk service levels
Basic | Plus | Gold | Premium | |
---|---|---|---|---|
Monitoring | ja | ja | ja | ja |
Onderhoud | nee | ja | ja | ja |
Proactief | nee | nee | ja | ja |
24/7 support | nee | nee | nee | ja |
Inclusief hardware | nee | nee | nee | ja |
Netwerk Basic: Monitoring
Wij monitoren uw kritische systemen en alarmeren u als er een probleem is.
- In overleg kan er eventueel een actie ingepland worden.
- Uw probleem word opgelost zodra er een engineer beschikbaar is.
- U betaald maandelijks een vast bedrag hiervoor.
- Apart gefactureerd: onderhoud, acties en het vervangen van hardware.
- Op apparatuur is levertijd van toepassing.
Aanbevolen voor alle omgevingen.
Netwerk Plus: Onderhoud
Naast monitoring zorgen we ook dat uw systeem onderhouden word.
- We voorzien uw apparatuur regelmatig van de nieuwste beveiligings updates.
- Wij her-configureren uw wifi regelmatig voor optimale dekking.
- Onderhoud gebeurd op afstand.
- U betaald maandelijks een vast bedrag hiervoor.
- Appart gefactureerd: acties en het vervangen van hardware.
- Op apparatuur is levertijd van toepassing.
Aanbevolen voor alle omgevingen.
Netwerk Gold: Proactief
Naast normale monitoring en onderhouds werkzaamheden, ondernemen we meteen actie bij problemen:
- Zodra we een ernstig probleem constateren grijpen we meteen in.
- Indien nodig sturen we zo spoedig mogelijk een engineer langs op locatie.
- U betaald maandelijks een vast bedrag hiervoor.
- Appart gefactureerd: Het vervangen van hardware.
- Op apparatuur is levertijd van toepassing.
Aanbevolen voor belangrijke netwerken.
Netwerk Premium: 24/7 hardware
Naast monitoring, onderhoud en acties, zit hierbij ook de netwerk apparatuur inbegrepen.
- Het vervangen van defecte apparatuur zit bij de prijs inbegrepen.
- Wij zorgen dat er altijd reserve hardware klaar ligt op de plank. (geen leverings tijden)
- Nooit extra kosten.
- Minimale down time.
- Toegang tot onze 24/7 alarm lijn.
Aanbevolen voor bedrijfs-kritische netwerken.
Onze merken
Verder maken we voor VPN verbindingen gebruik van IPsec, wireguard en openvpn.
Tarieven
Neem contact met ons op voor een offerte op maat.