Hero Image
24/7 ondersteuning

Netwerken en VPN

Netwerk onderhoud en ondersteuning

Wij bieden diverse service level agreements (SLA) voor uw netwerk apparatuur, afhankelijk van uw eisen en wensen.

Hoe werkt een netwerk SLA contract?

  1. We brengen uw netwerk in kaart.
  2. We maken een migratie plan en vervangen/upgraden uw apparatuur.
  3. We beheren en onderhouden uw netwerk zoals afgesproken in de SLA.

Netwerk service levels

Basic Plus Gold Premium
Monitoring ja ja ja ja
Onderhoud nee ja ja ja
Proactief nee nee ja ja
24/7 support nee nee nee ja
Inclusief hardware nee nee nee ja

Netwerk Basic: Monitoring

Wij monitoren uw kritische systemen en alarmeren u als er een probleem is.

  • In overleg kan er eventueel een actie ingepland worden.
  • Uw probleem word opgelost zodra er een engineer beschikbaar is.
  • U betaald maandelijks een vast bedrag hiervoor.
  • Apart gefactureerd: onderhoud, acties en het vervangen van hardware.
  • Op apparatuur is levertijd van toepassing.

Aanbevolen voor alle omgevingen.

Netwerk Plus: Onderhoud    

Naast monitoring zorgen we ook dat uw systeem onderhouden word.

  • We voorzien uw apparatuur regelmatig van de nieuwste beveiligings updates.
  • Wij her-configureren uw wifi regelmatig voor optimale dekking.
  • Onderhoud gebeurd op afstand.
  • U betaald maandelijks een vast bedrag hiervoor.
  • Appart gefactureerd: acties en het vervangen van hardware.
  • Op apparatuur is levertijd van toepassing.

Aanbevolen voor alle omgevingen.

Netwerk Gold: Proactief    

Naast normale monitoring en onderhouds werkzaamheden, ondernemen we meteen actie bij problemen:

  • Zodra we een ernstig probleem constateren grijpen we meteen in.
  • Indien nodig sturen we zo spoedig mogelijk een engineer langs op locatie.
  • U betaald maandelijks een vast bedrag hiervoor.
  • Appart gefactureerd: Het vervangen van hardware.
  • Op apparatuur is levertijd van toepassing.

Aanbevolen voor belangrijke netwerken.

Netwerk Premium: 24/7 hardware    

Naast monitoring, onderhoud en acties, zit hierbij ook de netwerk apparatuur inbegrepen.

  • Het vervangen van defecte apparatuur zit bij de prijs inbegrepen.
  • Wij zorgen dat er altijd reserve hardware klaar ligt op de plank. (geen leverings tijden)
  • Nooit extra kosten.
  • Minimale down time.
  • Toegang tot onze 24/7 alarm lijn.

Aanbevolen voor bedrijfs-kritische netwerken.

Onze merken

Unifi MikroTIK Aruba PfSense OPNsense

Verder maken we voor VPN verbindingen gebruik van IPsec, wireguard en openvpn.

Tarieven

Neem contact met ons op voor een offerte op maat.