Support contracten

Basic

Met dit contract kunt u tijdens kantooruren bellen en bent u er zeker van dat u altijd binnen een dag geholpen wordt.

  • Reactietijd overdag: 1 dag per telefoon, 2 dagen per E-mail voor alle ernstfactor niveaus

Standaard

Met dit contract kunt u tijdens kantooruren bellen en word u zo snel mogelijk geholpen.

  • Reactietijd overdag: 4 uur telefonisch, 1 dag per E-mail voor alle ernstfactor niveaus

Premium

Met dit contract wordt u tijdens kantooruren zo snel mogelijk geholpen en kunt u ons ook 's nachts bellen voor ernstige problemen.

  • Reactietijd overdag: 4 uur telefonisch, 1 dag per E-mail voor alle ernstfactor niveaus

  • Reactietijd buiten kantooruren: 12 uur telefonisch, 1 dag per E-mail voor ernstfactor niveau 1

Premium+

Met dit contract wordt u zowel overdag als 's nachts zo snel mogelijk geholpen.

  • reactietijd overdag: 4 uur telefonisch, 1 dag per E-mail voor alle ernstfactor niveaus

  • reactietijd buiten kantooruren: 4 uur telefonisch, 1 dag per E-mail voor ernstfactor niveau 1

 

Kijk voor meer info in onze contract overeenkomst.